Strategie regulacji emocji – Małgorzata Siemiątkowska
Zespół Aspergera – Małgorzata Siemiątkowska
Okiem Praktyka – zabawy wspierające rozwój dziecka w wieku 0-2 lata – Agata Walczyńska
Warsztat „Praca z oporem małego dziecka” – Beata Jaworska
Obserwacja dziecka trzy-czteroletniego umożliwiająca nauczycielowi rozpoznanie nieprawidłowości rozwojowych – Katarzyna Iwanowska, Beata Wołyńska
Nieprawidłowości w obszarach samoregulacji, jedzenia i mowy, jako wskaźniki opóźnień w rozwoju małego dziecka – Małgorzata Łukaszewska- Choruży
Stymulacja rozwoju mowy. Program zajęć grupowych „LOGOLUDKI” dla dzieci w wieku 2,6 – 3,6 r.ż. – Karina Belkner-Malowaniec
Handel ludźmi – Małgorzata Paćkowska
Jak pomagać dziecku ? – Ewa Petrykowska, Joanna Piłatowicz
Adaptacja dziecka w przedszkolu – Ewa Petrykowska, Joanna Piłatowicz
Dojrzałość szkolna – gotowość dziecka do podjęcia obowiązku szkolnego – Ewa Petrykowska, Joanna Piłatowicz
Istota, leczenie i zapobieganie depresji u dorosłych – Anna Rusek – Chylińska
Pojęcie dysleksji i jej rodzaje – Agnieszka Wachowska
Socjoterapia jako metoda pracy i forma pomocy dzieciom i młodzieży – Beata Sikora
Objawy specyficznych trudności w uczeniu się – Maria Siemiątkowska
Zachowania niewłaściwe dzieci i młodzieży – Beata Sikora
Odczytywanie i interpretacja opinii psychologiczno-pedagogicznej. – Beata Sikora
Rozwój i wspomaganie rozwoju dziecka w 4 roku życia – Monika Smolarek
Wskazówki dla rodziców pomocne w codziennej pracy z dzieckiem– Monika Smolarek
Bilans rozwoju mowy 2-latek; 3-latek; 4-latek; 5-latek; 6-latek – Karina Belkner-Malowaniec