Strategie regulacji emocji – Małgorzata Siemiątkowska

Zespół Aspergera – Małgorzata Siemiątkowska

Okiem Praktyka – zabawy wspierające rozwój dziecka w wieku 0-2 lata –  Agata Walczyńska

Warsztat „Praca z oporem małego dziecka” – Beata Jaworska

Obserwacja dziecka trzy-czteroletniego umożliwiająca nauczycielowi rozpoznanie nieprawidłowości rozwojowych – Katarzyna Iwanowska, Beata Wołyńska

Nieprawidłowości w obszarach samoregulacji, jedzenia i mowy, jako wskaźniki opóźnień w rozwoju małego dziecka – Małgorzata Łukaszewska- Choruży

Stymulacja rozwoju mowy. Program zajęć grupowych „LOGOLUDKI” dla dzieci w wieku 2,6 – 3,6 r.ż. – Karina Belkner-Malowaniec

Handel ludźmi – Małgorzata Paćkowska

Jak pomagać dziecku ? – Ewa Petrykowska, Joanna Piłatowicz

Adaptacja dziecka w przedszkolu – Ewa Petrykowska, Joanna Piłatowicz

Dojrzałość szkolna – gotowość dziecka do podjęcia obowiązku szkolnego – Ewa Petrykowska, Joanna Piłatowicz

Istota, leczenie i zapobieganie depresji u dorosłych  – Anna Rusek – Chylińska

Pojęcie dysleksji i jej rodzaje – Agnieszka Wachowska

Socjoterapia jako metoda pracy i forma pomocy dzieciom i młodzieży – Beata Sikora

Objawy specyficznych trudności w uczeniu się – Maria Siemiątkowska

Zachowania niewłaściwe dzieci i młodzieży – Beata Sikora

Odczytywanie i interpretacja opinii psychologiczno-pedagogicznej. – Beata Sikora

Rozwój i wspomaganie rozwoju dziecka w 4 roku życia – Monika Smolarek

Wskazówki dla rodziców pomocne w codziennej pracy z dzieckiem Monika Smolarek

Bilans rozwoju mowy  2-latek; 3-latek; 4-latek5-latek6-latek – Karina Belkner-Malowaniec

Skip to content