Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 2 w Płocku
  • Poradnia
    • O nas
    • Zadania
    • Kadra
      • Dyrekcja
      • Pedagodzy
      • Psycholodzy
      • Logopedzi
      • Administracja
    • Standardy Ochrony Małoletnich
    • Statut
    • Historia
    • Rejon Poradni
    • Misja
    • Informacje
    • Program rozwoju
    • Koncepcja
    • Wizja
    • Deklaracja dostępności 2021
    • Deklaracja dostępności 2025
  • Nasze opracowania
  • RODO
  • Druki do pobrania
  • Wskazania dla nauczycieli
    • Dostosowanie wymagań edukacyjnych wobec uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
    • Literatura
    • Dostosowanie warunków edukacyjnych dla uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym i niedostosowanych społecznie
  • Wskazania dla rodziców
    • Dzieci 0-6
      • Ćwiczenia rozwijające
        • Ćwiczenia rozwijające grafomotorykę
        • Ćwiczenia rozwijające koncentrację uwagi
        • Ćwiczenia rozwijające motorykę dużą
        • Ćwiczenia rozwijające motorykę małą
        • Ćwiczenia rozwijające orientację w schemacie ciała i przestrzeni
        • Ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową
        • Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową
      • Zasady postępowania z dzieckiem
        • Dziecko sprawiające trudności wychowawcze
        • Dziecko z nadpobudliwością psychoruchową
        • Dziecko z wysokim poziomem lęku i niskim poczuciem własnej wartości
    • Wskazania logopedyczne
      • Ćwiczenia i zabawy rozwijające sferę werbalną (gramatyka)
      • Ćwiczenia i zabawy rozwijające sferę werbalną (zasób słownictwa)
      • Ćwiczenia języka
      • Ćwiczenia oddechowe
      • Ćwiczenia słuchowe
      • Ćwiczenia warg
      • Wskazania dla rodziców dziecka z opóźnionym rozwojem mowy
    • Wskazania pedagogiczne
      • Czytanie
        • Przygotowanie do nauki czytania i pisania
        • Recepty na dobre czytanie
      • Funkcje słuchowe
        • Ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową na materiale literowym i bezliterowym
        • Jak usprawniać u dziecka funkcje słuchowe
        • Pamięć słuchowa – praca samokształceniowa
      • Funkcje wzrokowo-ruchowe
      • Matematyka – wskazania
        • Dodawanie i odejmowanie
        • Logiczne myślenie – dzieci młodsze
        • Logiczne myślenie – dzieci starsze
        • Mnożenie i dzielenie
        • Najważniejsze rady dla rodziców
        • Operacyjne rozumowanie cz. I
        • Operacyjne rozumowanie cz II
        • System pozycyjny
        • Szacowanie
        • Zegar
      • Motoryka duża i mała, leworęczność
        • Ćwiczenia motoryki małej
        • Terapia ręki
        • Zestaw ćwiczeń usprawniających orientację w schemacie ciała
      • Pisanie
        • Recepta na ładny obraz pisama
        • Recepta na trudności z formułowaniem wypowiedzi
        • Recepta na trudności z ortografią
      • Weryfikacja czasu przeznaczanego na naukę oraz sposobu uczenia się
    • Wskazania psychologiczne
      • ADHD i koncentracja
      • Nauka, motywacja, style i strategie uczenia się
        • Wskazania dla rodziców wspierające umiejętności uczenia się dziecka
        • Style uczenia się
      • Inteligencja niższa niż przeciętna
      • Rozwój społeczno-emocjonalny
    • SI – zalecenia dla rodzica do pracy w domu
  • Oferta programowa 2024/2025
  • Co robić w sytuacji zagrożenia ?
    • Gdzie szukać pomocy ?
    • Pytania i odpowiedzi
    • Leksykon
    • Literatura
    • Ćwiczenia i zabawy
      • Ćwiczenia i zabawy (wiek 0-3)
        • Zabawy logopedyczne (wiek 0-3)
          • Zabawy dla malucha
        • Wsparcie pedagogiczne (wiek 0-3)
      • Ćwiczenia i zabawy (wiek przedszkolny)
        • Wsparcie pedagogiczne (wiek przedszkolny)
        • Zabawy logopedyczne (wiek przedszkolny)
      • Ćwiczenia i zabawy (młodszy wiek szkolny)
        • Wsparcie pedagogiczne (młodszy wiek szkolny)
          • Ćwiczenia wspomagające naukę czytania i pisania
        • Porady logopedyczne (młodszy wiek szkolny)
        • Wsparcie w zakresie matematyki (młodszy wiek szkolny)
      • Ćwiczenia i zabawy (starszy wiek szkolny)
        • Ćwiczenia rozwijające kreatywne myślenie i wyobraźnię
        • Wsparcie w zakresie matematyki (starszy wiek szkolny)
        • Wsparcie w zakresie j. polskiego (starszy wiek szkolny)
        • Wsparcie pedagogiczne (starszy wiek szkolny)
    • Cykl dla dzieci
      • Codziennik przedszkolaka Cioci Marty i Cioci Moniki
    • Cykl dla rodziców
      • Z przymrużeniem oka
      • Codziennik
      • Gry i zabawy na siedem dni
    • Porady psychologa
    • Polecane artykuły
    • Polecane linki

Codziennik przedszkolaka Cioci Marty i Cioci Moniki

Dzień dwudziesty piąty

Dzień dwudziesty czwarty

Dzień dwudziesty trzeci

Dzień dwudziesty drugi

Dzień dwudziesty pierwszy

Dzień dwudziesty

Dzień dziewiętnasty

Dzień osiemnasty

Dzień siedemnasty

Dzień szesnasty

Dzień piętnasty

Dzień czternasty

Dzień trzynasty

Dzień dwunasty

Dzień jedenasty

Dzień dziesiąty

Dzień dziewiąty

Dzień ósmy

Dzień siódmy

Dzień szósty

Dzień piąty

Dzień czwarty

Dzień trzeci

Dzień drugi

Dzień pierwszy

Wstęp

Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 2

ul. Jakubowskiego 10

09-402 Płock

 

tel. 24 364 99 01

fax. 24 364 99 02

kom: 785 504 868

kom: 885 524 437

 

ppp2@zjoplock.pl

 

Godziny pracy:

poniedziałek 8:00 – 18:00

wtorek 8:00 – 18:00

środa 8:00 – 18:00

czwartek 8:00 – 18:00

piątek 8:00 – 14:00

Od poniedziałku do czwartku po godzinie 16:00 kontakt z Poradnią pod numerem telefonu 785 504 868 lub 885 524 437

Archiwum
  • styczeń 2025 (2)
  • grudzień 2024 (2)
  • listopad 2024 (1)
  • październik 2024 (3)
  • wrzesień 2024 (2)
  • sierpień 2024 (1)
  • lipiec 2024 (1)
  • kwiecień 2024 (1)
  • marzec 2024 (3)
  • luty 2024 (1)
  • grudzień 2023 (1)
  • październik 2023 (1)
  • wrzesień 2023 (1)
  • sierpień 2023 (1)
  • lipiec 2023 (1)
  • czerwiec 2023 (4)
  • kwiecień 2023 (1)
  • marzec 2023 (1)
  • listopad 2022 (1)
  • październik 2022 (1)
  • wrzesień 2022 (2)
  • lipiec 2022 (1)
  • czerwiec 2022 (2)
  • kwiecień 2022 (1)
  • marzec 2022 (2)
  • luty 2022 (1)
  • grudzień 2021 (1)
  • listopad 2021 (3)
  • październik 2021 (1)
  • wrzesień 2021 (1)
  • sierpień 2021 (2)
  • czerwiec 2021 (3)
  • maj 2021 (2)
  • kwiecień 2021 (3)
  • marzec 2021 (3)
  • luty 2021 (1)
  • styczeń 2021 (1)
  • grudzień 2020 (4)
  • listopad 2020 (4)
  • październik 2020 (3)
  • wrzesień 2020 (3)
  • lipiec 2020 (3)
  • czerwiec 2020 (4)
  • maj 2020 (5)
  • kwiecień 2020 (5)
  • marzec 2020 (4)
  • luty 2020 (1)
  • grudzień 2019 (2)
  • listopad 2019 (1)
  • październik 2019 (2)
  • wrzesień 2019 (1)
  • lipiec 2019 (4)
  • czerwiec 2019 (1)
  • maj 2019 (3)
  • kwiecień 2019 (3)

  • Projekt „Niebieski”
Hestia | Stworzone przez ThemeIsle